Garantie & Reparatie

Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en vinden het belangrijk dat u zorgeloos kunt genieten van uw aankoop.

Garantie

Op al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij normaal gebruik moet doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten. Mocht er binnen de garantieperiode een defect optreden, dan kunt u contact met ons opnemen. Samen kijken we naar een passende oplossing, zoals reparatie of vervanging.

Reparatie in eigen atelier

Wanneer een product defect of beschadigd is, proberen wij dit – indien mogelijk – in ons eigen atelier te repareren. Onze vakmensen beschikken over jarenlange ervaring met het onderhouden en herstellen van vulpennen en aanverwante producten. Hierdoor kunnen veel reparaties snel en zorgvuldig worden uitgevoerd.

Is een reparatie in eigen atelier niet mogelijk, dan werken wij samen met geselecteerde leveranciers of gespecialiseerde ateliers. In dat geval informeren wij u altijd vooraf over de geschatte kosten en reparatietijd.

Hoe werkt het?

1. Neem contact met ons op via telefoon of e-mail om het probleem te melden
2. Stuur het product naar ons op of breng het langs in onze winkel. Voeg altijd een kopie van uw aankoopbewijs en een korte omschrijving van het probleem toe.
3. Na ontvangst beoordelen wij het product en laten wij u weten welke reparatieopties er zijn en welke kosten (indien buiten de garantie) van toepassing zijn.

Extra service – de APK voor uw vulpen

Om uw vulpen in topconditie te houden, raden wij aan deze minimaal één keer per jaar professioneel te laten reinigen. Vergelijk het met een APK voor uw pen: door periodiek onderhoud blijft de vulpen soepel schrijven, worden verstoppingen voorkomen en verlengt u de levensduur aanzienlijk. Ook voor een grondige reinigingsbeurt bent u welkom in ons atelier.

Reparatiekamer P.W. Akkerman Den Haag